Liity jäseneksi

Suomen tuulivoimayhdistys haluaa edistää tuulivoiman käyttöönottoa sekä tuulivoimaan liittyvän tiedon kulkua. Haluamme olla arvostettu ja vakavasti otettava yhdistys ja arvostetun asemamme johdosta olemme päässeet jatkuvasti ottamaan kantaa asioihin Suomen päättävällä tasolla. Haluamme joukkoomme aktiivisia jäseniä, jotka ovat kiinnostuneita aiheesta, mutta myös hiljaiset vaikuttajat, jotka liittymällä jäseneksi kannattavat asiaamme, ovat äärimmäisen tervetulleita. Liity siis hyväntuuliseen joukkoomme vaikuttamaan sekä saamaan lisää tietoa!

Täyttämällä alla olevan kaavakkeen sekä maksamalla jäsenmaksun tilillemme, toivotamme sinut tervetulleeksi hyväntuuliseen joukkoomme. Jäsenetuihin kuuluu kolme kertaa vuodessa ilmestyvä Tuulivoima -lehti, joka sisältää ajankohtaista tietoa alan uusimmista tuulista. Tutustu tarkemmin Tuulivoima -lehteen.

Liity jäseneksi!

Yritysjäsen: Lataa yrityksen jäsentietolomake tästä. Palauta täytetty lomake osoitteeseen tuuli (at) tuulivoimayhdistys.fi. Lisätietoja saa numerosta 040 550 3858

Yksityishenkilö: Täytä allaoleva lomake. Tämän jälkeen voit käydä maksamassa jäsenmaksun omassa verkkopankissasi. Laitathan maksun viestikenttään tiedoksi nimesi ja puhelinnumerosi, jotta näemme tiliotteestamme, keneltä maksu on tullut.

Koko nimi:
Katuosoite:
Postinro ja toimipaikka:
Puhelinnumero:
Sähköposti:
Lisätietoja (esim. opiskelijajäsenyys):
Mikä seuraavista on kukka: kotka, ruusu, bulldog

Jäsenmaksut v. 2014:

Opiskelijat:15 euroa/vuosi (sis. ALV) sisältää Tuulivoima-lehden
Yksityishenkilöt:40 euroa/vuosi (sis. ALV) sisältää Tuulivoima-lehden
Pienyritykset:330 euroa/vuosi (+ ALV 24 %) sisältää 3 Tuulivoima-lehteä henkilökuntaan kuuluville (Pienyritys alle 10 hlöä)
Keskisuuret yritykset:1650 euroa/vuosi (+ ALV 24 %) sisältää 10 Tuulivoima-lehteä henkilökuntaan kuuluville
Suuret yritykset:3300 euroa/vuosi (+ ALV 24 %) sisältää 15 Tuulivoima-lehteä henkilökuntaan kuuluville ja yhden kokosivun mainoksen Tuulivoima-lehteen
Yhteisöt: hallituksen jäsenten määrä x henkilöjäsenmaksu, sisältää Tuulivoima-lehden johtokunnan jäsenille
Tuulivoima-lehden tilaus:55 euroa/vuosi (sis. ALV 10 %)
Tilinumeromme:Nordea FI08 1112 3000 3716 89. SWIFT/BIC NDEAFIHH.
Mikäli haluat luopua jäsenyydestäsi, ilmoita asiasta viipymättä osoitteeseen tuuli (at) tuulivoimayhdistys.fi! Jäsenmaksun maksamatta jättäminen ei ole ilmoitus jäsenyydestä luopumisesta.