Aineistot

Aineistopankki

STY tuottaa esitteitä, infograafeja sekä omaa Tuulivoima-lehteään. Aineistopankista löydät myös valokuvia tuulivoimasta. Jos et löydä etsimääsi, ota yhteyttä tuuli(at)tuulivoimayhdistys.fi

Lehti

Suomen Tuulivoimayhdistys ry toimittaa Tuulivoima -lehteä, joka postitetaan jäsenille ja muille tärkeille sidosryhmille. Kaksi kertaa vuodessa ilmestyvä Tuulivoima keskittyy vaihtuviin teemoihin alan ajankohtaisia uutisia unohtamatta. Ajankohtaisten uutisten ja ilmiöiden lisäksi voit lukea lehdestä muun muassa tutkimustuloksista, projekteista, energia- ja ilmastoalan tuoreista uutisista, sekä tutustua Suomen tuulivoimatilastoihin ja yhdistyksen tapahtumakalenteriin. Painetun lehden lisäksi voit lukea artikkeleita myös Tuulivoima-verkkolehdestä.

Lataa lehden mediakortti

Tutustu verkkolehteen ja painettujen lehtien näköislehtiin